Vždyť ještě donedávna bylo všechno v pohodě. Návštěvnost byla slušná. Obrat přijatelný. Co se jen mohlo stát?
Chce to SEO. Nic víc, nic míň.
Tady vidíte, že internetový marketing nefunguje doživotně. Jednou jste si nechal webové firemní stránky nastavit a šlo to. Firemní web je variabilní marketingový nástroj, který musíte stále udržovat v aktivitě. Nebojte se, nedostanete teď přednášku o tom, jak jste něco zanedbal z neznalosti. Mohl byste ale dostat několik relevantních informací, abyste se dostal alespoň do laického obrazu.
SEO je Vaší záchranou, abyste své potenciální zákazníky dostal zase na Váš firemní web.
Jestliže chcete opět zvýšit návštěvnost Vašeho firemního webu a zvýšit obrat z Vašeho prodeje na internetu, potom se musíte zaměřit na web, jako celek.
· Potřebuje web novou strukturu?
· Je nutné provětrat staré texty za pružný copywriting?
· Oprášíte klíčová slova https://www.seolight.cz/navrh-klicovych-slov?
· Necháte si vybudovat zpětné odkazy na míru a podle požadavků vyhledávače?
· Zapojíte do celého procesu PR články, nebo revoluční PR články?
Pokud s tím jste svolný, pak jste na dobré cestě ke kvalitní SEO optimalizaci a nastavení spolehlivých Off-page faktorů. A přitom tomu všemu nemusíte ani rozumět! Od toho jsou ti druzí! Profesionálové ve svém oboru.
Své potenciální zákazníky na svůj firemní web dostanete hravě. A díky Vašim skvělým produktům se z nich dozajista stanou zákazníci stálí. A to je vlastně odpověď na Vaši otázku: Jak jen je dostanete na web.
Zbytečně neotálejte.
Jestliže jste přišel na nedostatky firemního webu díky jednotlivým ukazatelům, učiňte okamžitý krok k zahájení SEO analýzy webu, abyste spolu s odborníky začal pracovat na výběru klíčových slov, od kterých se odvíjí veškerá ostatní nastavení. Nečekejte do druhého dne a spojte se SEO konzultantem, který Vám celý postup dokonale vysvětlí! Nebudete první, ani poslední!